Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Uzaktan kumandalı Cessna 172 model uçak montajı

Collapse
X
  •  
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Sil
new posts

  • Uzaktan kumandalı Cessna 172 model uçak montajı

    Gerçek boyutta bir Cessna 172 Skyhawk uçağı 4 kişilik, yüksek kanatlı, tek motorlu cessna modelidir. Biz bu yazımızda model uçak olarak Cessna 172 inşa yani montaj edeceğiz. Bu yazıyı hazırlarken kaptan Vincent Raditya'nın cessna'sından faydalandım. Belki onu zaten tanıyorsunuzdur, Endonezya'lı pilot aynı zamanda youtuber olarakta takipçi sayısı ile dünyanın en büyüğü. Youtube kazancı ile kendisi bir Cessna satın aldı gerçek bir uçak inanılmaz dimi, aslında bende böyle olmak istiyorum. Bravo sana Vincent uçağının rengini bu yazı için ödünç almama izin ver kardeşim. Uçak montajı için keskin bir hobi bıçağı kullanın, depron köpük üzerinde kağıdı kesmek için delikleri kesip parçalı planları birleştirmek için küçük selotape bant kullanın. Planın durumuna göre 5mm depron köpük kullanıyoruz , tükenmez kalemle köpük levha üzerine planları izleyerek çizin, kağıdı yerine sabitlemek için iğne kullanabilirsiniz. Her gövde duvarı benzersizdir, ön kısım birbirinden farklı içindeki delikler dahil planları takip edip üzerinden geçelim, delik çifti boyunca bir çizgi yapalım. Önceki bölümde depron köpüğünün nasıl kesileceğini soruyorlardı, hobi bıçağı ile öncelikle keskin bir hobi bıçağı kullanmalısın ikincisi bıçağını köpükten olabildiğince düşük tut, üçüncüsü 2-3 geçişte kesin tek bir kesimde zorlamayın. 3mm kontrplaktan yapılmış tüm parçaları kesin gövde oluşturucular, güvenlik duvarı, kanat profilleri ve iniş takımı tabanı gövde tabanının ön kısmını inşa talimatı paper-replika.com bu kısmı çevirme plan talimatına bak önceki tüm kılavuz çizgilerini zımparalayın kaba kum sandcloth ile böylece kalıplar daha güçlü bir bağa sahip olabilir önce sol kanadı takın, tüm kılavuz çizgileri iç tarafta köpük üzerine 5 cm uzunluğunda tutkal uygulayın için hala tut tutkal sertleşene kadar en az 30 saniye ve sonra sağ duvarı takın her 10 cm'de bir tutkal uygulayın her seferinde bir taraf hepsi yapıştırılana kadar parçayı hala tutmayı unutma tutkal yerleştirilinceye kadar en az 30 saniye ne kadar uzun süre beklersen o kadar iyi kontrplak güvenlik duvarı ekle öndeki kılavuz çizgilerinde gövdenin güvenlik duvarının sağa doğru eğik olduğunu görebilirsiniz arkadan görürsek bilerek tasarlandı, düz yapmayın çünkü eğer düz yaparsan uçak uçarken sola dönüş eğilimi gösterecektir düzlemin düz bir şekilde uçması için güvenlik duvarı ofseti gereklidir bu parçanın iç kenarını zımparalayın böylece diğer parçalara uyacaktır ön tarafa 5 cm yapıştırın ve tutkal sertleşene kadar bırakın sonra yapıştırılana kadar yapıştırma işlemine devam edin bu parçanın sağ tarafla değiştirilmediğinden emin olun çünkü her taraf için benzersiz fazla köpüğü çıkarın ve zımparalayın başparmağınızla tutkal karmaşasını kaldırın sürtünme ısınana kadar sürtünme bu bölümle boşluğu kapat sağ taraf için de aynısını yap gövde tabanına 2 takviye parçası takın 2 kanat destekleyici kalıbını kılavuz çizgileriyle hizalayın uzun boylu ön tarafta Onları siyahla boyadım, dışarıdan gördüğümüzde ince görünecek Asansör ve dümen servo platformu yapmak dondurma tahta çubuklarla daha sert hale getirin servo platformunu her iki formata takın montaj pil tepsisi platformu tarafın doğru olduğundan emin olun, planın talimatına bakın güvenlik duvarının arkasına 2 köpük tabakası takın pil platformunun ortasına cırt cırt takın ve ardından pil platformunu güvenlik duvarı ile eski platformu aşağı it sıkışmışsa kenarları zımparalayın bu parçanın arka kısmını ısı tabancasıyla bükün ve metal bir boruya ovalayın tarafın doğru olduğundan emin olun, planın talimatına bakınız ayrıca kuyruk üst kapağının ön kısmını da bükün arka taraftaki her iki kenarı zımparalayın bu yüzden diğer bölüme uygun olacak ilk 3 cm'yi ön tarafa yapıştırın ilk kavrama için ve sonra sağ tarafını yapıştırın, yarısını konumunda yaklaşık 60 saniye sabit tutun bu tür kıvrık parçaların daha uzun zamana ihtiyacı vardır tutkalın sertleşmesine izin vermek sol tarafa geri yapıştırma sonraki yapıştırılana kadar sağ taraf kuyruk üst kapağını takın ön kısma uy ve arka kısmını böyle bırakın, daha sonra keseceğiz fazla köpüğü kırpın ve sonra tüm dikişleri zımparalayın tüm pürüzsüz eğrilere kadar Turnigy 2830 boyutlu motor kullanıyorum 1000kv ile 22-28 motor kullanabilirsiniz, 1000-1400kv maksimum pervane boyutu 10 inç, ideal olarak 8-9 inç motorunuza bağlı olarak motoru güvenlik duvarına kurun motor bağlantısını güvenlik duvarının üst kenarına yerleştirin çünkü motor sağa eğik motoru biraz sağa yerleştirin önden görürsek, böylece milin ucu merkezde olacaktır plana göre kaputu kes Ön kaput için 3 köpük parçasını biriktirin ve sonra öne yapıştırın delik motora sığacak şekilde tutkal sertleştikten sonra fazla köpüğü düzeltin ve eşleşecek şekilde şekillendirin kaputun konturu kaba sandcloth ile zımparalayın daha hızlı çalışma için ve sonra tüm eğrileri orta 240 zımpara kağıdı ile düzeltin ıslakken su ile köpük dengeleyicilerin kenarlarını kavisli şekillere zımparalayın Beyaz ambalaj bandı kullanıyorum ceket gövdesi alt önce fazla bandı kırpın üst yüzeylerde örtmeye devam et kuyruk kökünden başla bandı kenardan daha uzun süre uygulayın, sonra alttaki banda yapıştırın bandı genişliğinin yarısından çeyreğine kadar kes kaputun ucunu kapatmak tüm yüzeyler kaplanana kadar uygulayın ve üst üste binin küçük demir ile bantları düzleştirin tüm stabilizatörleri kapsar asansör menteşesi olarak selotape kullan her iki asansör için bir konektör yapın küçük bisiklet tekerleği ile her iki asansöre yapıştırın ve çello ile sarın dikey sabitleyiciyi örtün tüm yüzeyi ambalaj bandı ile sarın alt kısım hariç asansörün merkezinde bir boşluk bırakın dikey dengeleyici yol açmak kuyruğa yatay sabitleyici takın ortalandığından emin ol ve sonra dikey sabitleyiciyi takın dümen üzerinde 3 noktadan sıcak tutkal kullanın menteşe olmak tüm menteşelerin serbestçe ve güçlü bir şekilde dönebildiğinden emin olun pencere parçasını videodaki gibi kes 0,3 mm mika plastik kullanıyorum beyaz ambalaj bant 3 kat kapak pencere parçası sonra pencereyi kaplayan bandı çıkarın ve pencere çerçevesini terk et önce yan camı takın, UHU yapıştırıcısı ile tutkal 2 yüzey üzerinde ince ince uygulayın, yaklaşık 30 saniye bırak sonra pencereyi gövdeye takın yaklaşık 2 mm mesafe var gövdenin kenarından pencere hattına aynı teknikle, ön camı tak her seferinde bir taraf takın plastik pencere için kalıplara sahne yapmak ön cam eski kontrplak kesti ve her iki tarafa da siyah boya eski ön camın iç üst kısmına takın UHU tutkal kullanın ön camı kağıt üzerinde izleyin kes ve siyah boya ' geri takın ve yapıştırın ön cama ve üst kaputa CA yapıştırıcısı uygulayın ince uygula arka camı takın UHU'um bitti, bu yüzden sıcak tutkal kullanıyorum arka cam eski için dondurma çubuğu kullanın ön camın boyalı siyah kağıt koyması gibi arka camın içinde, pencere çerçevesi çizgilerini vurgulamak için daha ölçek bakmak üst çerçeve için daha güçlü bağlar yapmak için eva köpükleri kullanıyorum Gövdeyi maskelemek için çıkartma kullanıyorum boya işi için küçük 5 mm maskeleme bandı kullanın pencere çizgilerini maskelemek için ve baca şapkası boya işi geri kalanını daha büyük maskeleme bandı ve gazete ile maskeleyin pil kapak kapı planlarına göre kesmek ve kapının ön tarafını işaretleyin
Daha önce girdiğiniz içerik kayıt edilmiştir.içeriği geri yükle yada Sil.
Auto-Saved
Smile :) Stick Out Tongue :p Wink ;) Mad :mad: Big Grin :D Frown :( Embarrassment :o Confused :confused: Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Cool :cool: EEK! :eek:
x
Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Sil  
x
Hazırlanıyor...
X