Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Suzuki Jimny 2020 fiyatı 199.000 TL ve incelemesi

Collapse
X
  •  
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Sil
new posts

  • Suzuki Jimny 2020 fiyatı 199.000 TL ve incelemesi

    1980 lerden beri Suzuki samuray, vitara gibi SUV modelleri ile efsane olarak eskilerde kalan marka 2018 de şu andaki güncel versiyon suzuki jimny'i çıkardı. Tüm dünyada inanılmaz talep gördü, fabrikanın kendisi bile bu duruma şaşırmadı değil. Aynı zamanda talebe yetişemediği için Jimny Türkiye'ye ancak geçen senenin 2. yarısında girebildi. Peki neden bu kadar talep gördü bu sıradan araç ? Bence en önemli sebebi Mercedesin ünlü arazi aracına çok benziyor olması ve fıstık yeşili rengin araca çok yakışmasıdır. Minik bir detay belki ama Suzuki nin kaderini etkileyecek bir talep yaratmaya yetmiş. Belkide Jeep markasının Wrangler modeli SUV gibi pahalı araçların minyatürü gibi göründüğü için tutulmuştur. Ama şuda bir gerçektir, aracın çok satmak için benzerlerinden üstün bir teknik özelliğide yok. 4x4 olarak arazide başarılı bir performans sergilemesinide göz ardı etmemek lazım. Jinmy'yi yakından incelersek boyut olarak minik bir SUV karşımıza çıkar. Ön panjur siyah kalitesiz bir plastikle maske benzeri bir görünüm sunar. Ön ve arka çamurluklar aracın profilinden 4 cm kadar taşmış olmakla birlikte özellikle park yerlerinde sizi diğer arabaların kapı çarpmalarından koruyacak gibi görünüyor.

    Kabine dıştan bakıldığında köşeli yapısı ve yağmur olukları Mercedes G serisi ile büyük benzerlik gösteriyor, hatta birçok ülkede bu aracı minik bir G serisine çeviren kitler satmaya başladılar. Jimny eski kasasından az daha kısa ama daha geniş ve daha yüksek. Tüm bunlar arabayı oturaklı göstermeye yetiyor. Araca Arkadan baktığımızda yedek tekerleğin sağdan sola 90 derece açılan arka kapıya tutturulduğunu görüyoruz. Bu aslında araca off - road görünümü veren ana unsurlardan biridir. Arka kapının boyutu nerede ise aracın genişliğine yakın büyüklüktedir. Arka sağda Suzuki Jimny All Grip yazısı vardır. Bagaj oldukça küçük, 88 litrelik bir hacmi karşılıyor. Islak malzeme yüklemek amaçlı halı kaplama yapılmamış, plastik kaplı bir bagajı var. Arka koltuklar parçalı olarak yatıyor ve bagaj alanı 2 katına çıkabiliyor. Aslında hala bir bir Golf'ün bagajından daha küçük kalıyor.
    Arka koltuklara geçiş için ön koltuk sırtını yatırıp oturağınıda öne kaydırmak gerekiyor. Arkada diz mesafesi yok denecek kadar az, koltuklar pek rahat değil. Baş tavan mesafesi yeterli görünüyor.

    Kokpite bindiğimizde arka koltuklardaki rahatsız pozisyon kayboluyor ve sürücüyü daha mutlu edecek şeylerle karşılaşıyoruz. Direksiyon simidi aracın geneline göre gayet iyi, üzerinde kontrol düğmeleri var. Hız ve devir göstergeleri yuvarlak kadranlı olarak bir retro hava katıyor. Ortada oldukça büyük bir ekranı var, navigasyon gibi hizmetleri izleyebilirsiniz. En önemlisi otomatik vitesin az gerisinde arazi vitesinin olmasıdır. Birkaç kademede şanzımanı kilitleyerek arazide çekiş sağlayabiliyorsunuz. Koltuk ısıtmalarıda var.
Daha önce girdiğiniz içerik kayıt edilmiştir.içeriği geri yükle yada Sil.
Auto-Saved
Embarrassment :o Confused :confused: Smile :) Stick Out Tongue :p Wink ;) Mad :mad: Big Grin :D Frown :( Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Cool :cool: EEK! :eek:
x
Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Sil  
x
Hazırlanıyor...
X