Genelde cross ve enduro motorlarda bir efsane olan KTM Duke serisi ile metropolleride fethetmeye çalışıyor. Üzerine bindiğinizde sizi yoldan çıkmaya, kadırımlardan gitmeye, merdivenlerden inmeye teşvik eden sıradışı bir motor bu. Gaz verdikçe küçük bir motora sahip olsada ön tekerleği kaldırmaya çalışıyor. Sizi baştan çıkartıyor. Lastiklerinden amortisörlerine kadar herşeyi son derece kaliteli üretilmiş bu makine muadillerine kalite ve performansta fark atıyor. Duke'e bindiğinizde dizlerinizle depoyu az sıkınca sizin ruhunuza işlemeye başlıyor ve motorla tek parça hissediyorsunuz. Motor yolda gidiyorda siz üstünde yolcu değilsiniz, motorla bir yoldaşlık tesis ediliyor anında. Dğer KTM lerdede bu his var gerçi ama Duke şehir içi için yaratılmış rafine bir motor.
4 zamanlı 249 cc motoru 30 hp beygir üretiyor. Bu boyutta bir cihaz için az bir güç değil bu. Sıvı soğutmalı radyatörlü motoru sabit bir güç çıkışına katkı sağlıyor. 6 vitesli acaçta vites geçişleri çok iyi. Ana şasi taşıyıcı sistem çelikten yapılmış. Ön arka frenler dört ve tek pistonlu fren kaliperine sahip. 147 kg lık boş ağırlık var. 13.4 litre benzin depo kapasitesi. Ortalama yakıt tüketimide 100 km de 3 litre civarı.
4 zamanlı 249 cc motoru 30 hp beygir üretiyor. Bu boyutta bir cihaz için az bir güç değil bu. Sıvı soğutmalı radyatörlü motoru sabit bir güç çıkışına katkı sağlıyor. 6 vitesli acaçta vites geçişleri çok iyi. Ana şasi taşıyıcı sistem çelikten yapılmış. Ön arka frenler dört ve tek pistonlu fren kaliperine sahip. 147 kg lık boş ağırlık var. 13.4 litre benzin depo kapasitesi. Ortalama yakıt tüketimide 100 km de 3 litre civarı.
Yorum yap